O platformie B2B

Platforma jest przeznaczona dla Partnerów Handlowych Terma Sp z o.o. służy do wymiany danych m.in składania zamówień, generowania cenników oraz implementacji różnyh treści na własnych nośnikach. Dla nas jest narzędziem, które automatyzuje wiele procesów, co w ostatecznym rozrachunku przekłada się na konkurencyjność oferty dla Konsumenta. Na platformie możesz znaleść różne narzędzia dedykowane rónym potrzebom oraz procesom, więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej. Obecnie platforma uruchomina jest w wersji 1.0.

Zachęcamy do korzystania z platformy, przynosi ona korzyści dla Obu stron.

 

Jak zacząc?

Jeśli nie podjęłaś / podjąłeś jeszcze z nami współpracy, zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi i przedstawienia oferty. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.

Jeśli współpracujesz już z nami, zapraszamy do rejestracji na platformie, po zweryfikowaniu konta zosstanie ono aktywowane i będziesz mógł korzytać ze wszystkich funkcji platformy. 
Prosimy zwrócić uwagnę na prawidłowość wpisanego adresu NIP.

 

Dostępne narzędzia:

W wersji 1.0 możesz składać zamówienia, śledzić dostępność w magazynie, filtorwać produkty po parametrach dla danej grupy oraz korzytać z szeregu usług do dystrybuji materiałów źródłowych.
 

  1. Produkty
    1. Produkty na magazynie
    2. Wyprzedaż
    3. Dekoder EAN <-> SKU
    4. Wyszukiwanie stanów magazynowych
    5. Szybkie zamówienia
  2. Usługi
    1. Ekspozytor LUX2
    2. Renowacja Grzejnika
    3. Przemalowanie Grzejnika
  3. Materiały źrółdowe
    1. Wizualizacje 3D
    2. Karty wbudowane
    3. CDN
    4. Pliki do pobrania